loading...
warzsh

milad بازدید : 22 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

شششبه نقل از پایگاه خبری کالچونیوز کریستین رونالدو ستاره تیم فوتبال رئال مادرید گفت: در مورد لیگ برتر باید اعلام کنم که دلم برای فوتبال انگلستان بسیار تنگ شده زیرا من سال‌هایی بسیار خوب و زیبا را در این لیگ سپری کردم و هرگز نمی‌توانم این سال‌ها را به باد فراموشی بسپارم. در عین حال دلم برای منچستریونایتد هم بسیار تنگ است، این تیم همیشه در قلب من خواهد ماند. ولی باید تاکید کنم که زندگی‌ام در حال حاضر در اسپانیا در حال سپری شدن است و من از زندگی خود رضایت بسیار زیادی دارم ولی در خصوص آینده کاری خود نمی‌توانم اظهارنظر دقیقی داشته باشم.به نقل از پایگاه خبری کالچونیوز کریستین رونالدو ستاره تیم فوتبال رئال مادرید گفت: در مورد لیگ برتر باید اعلام کنم که دلم برای فوتبال انگلستان بسیار تنگ شده زیرا من سال‌هایی بسیار خوب و زیبا را در این لیگ سپری کردم و هرگز نمی‌توانم این سال‌ها را به باد فراموشی بسپارم. در عین حال دلم برای منچستریونایتد هم بسیار تنگ است، این تیم همیشه در قلب من خواهد ماند. ولی باید تاکید کنم که زندگی‌ام در حال حاضر در اسپانیا در حال سپری شدن است و من از زندگی خود رضایت بسیار زیادی دارم ولی در خصوص آینده کاری خود نمی‌توانم اظهارنظر دقیقی داشته باشم

 بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد در تابستان داستان شایعه‌سازی این روزهای رسانه‌ها شده است،اما رونالدو روز گذشته در اشاره‌ای اعلام کرد که در اسپانیا ماندنی خواهد شد.


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 4
  • بازدید کلی : 608
  • کدهای اختصاصی

    اسلایدر

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    ابزار رایگان وبلاگ